NOVA PANTOLOGIJA PELENGIRIKE / Stanislav Vinaver

Potpis

Potpis

V. Živojinović (Mussaka).

Moj život.

– Pokušaj intimne botanike. –

Život je moj bez jedinog zračka
Ja ličim na cvet od maslačka.

Život je moj turoban i bez pravca
Ja ličim na list od zdravca.

Život je moj tužan i mek ko burek
Ja ličim na zeleni kukurek.

Pa šta da činim? Ima li spasenja?
Život je moj kao koren od klenja.

Ne! spasenja nema i gnusan je svaki kutić
Život je moj otrovan ko ljutić

Polako glođem novoga bola butić
Ah moj prutić! ah moj prutić!

V. Živojinović (Mussaka)

__________ Izvor: http://www.rastko.rs/knjizevnost/umetnicka/svinaver-pantologija.html

Оставите одговор

